REKLAMACE A Vrácení 

REKLAMACE

Pokud jste na některém z mých produktů objevili závadu nebo chybu, která neodpovídá běžnému opotřebení, napište mi prosím na email hpolivkova@email.cz, do předmětu emailu uveďte slovo "REKLAMACE". Níže si, prosím, stáhněte a vyplňte reklamační protokol, který přiložte k e-mailu. 

Ozvu se Vám emailem nazpět a společně vymyslíme, jaký způsob reklamace pro Vás bude ten nejlepší.

Zákazník nese odpovědnost za používání šperku/oděvu při výskytu raritních onemocnění.

Při uplatnění reklamace je zákazník povinen odeslat reklamovaný produkt zpět prodejci (v případě oboustranné dohody to není třeba).

Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:

  1. je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny
  2. jde-li o zboží použité a na tomto základě je sjednána sleva z kupní ceny a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím
  3. je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným skladováním, užíváním, nesprávnou údržbou, neodborným zásahem kupujícího nebo mechanickým poškozením zboží
  4. vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci
    používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, vlhkostí, prašností, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které jsou prodejcem nebo výrobcem určeny
  5. poškození v důsledku vyšší moci

Možnosti reklamace
Na šperky/ obrazy / oděvy  vyrobené na zakázku (individuální přání) se záruka výměny nevztahuje.
Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním, viz informace péče o šperky / oděv / obrazy.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

V případě, že Vám produkt nesedí, nesplňuje Vaše představy o tom, jak by měl vypadat nebo Vám omylem dorazilo něco jiného, než jste si objednali, napište mi prosím email na hpolivkova@email.cz, do předmětu emailu uveďte "VRÁCENÍ ZBOŽÍ", a do textu emailu:

jméno a příjmení
číslo objednávky
důvod vrácení produktu
e-mail + telefon
Ozvu se Vám emailem nazpět s formulářem a dalšími informacemi o vrácení.

Vrácení je možné do dvou týdnů (14 dnů) od obdržení objednávky, avšak pouze u nepoužitého/nenošeného a nepoškozeného zboží.

Zboží lze vrátit:
přes Zásilkovnu - „Trafika Inmedio“ Liberec, 5. května 74/25, Liberec, 460 01
na adresu kurýrem nebo Českou poštou - Helena Polívková, Klostermnannova 694/14, 460 01 Liberec
Zboží, prosím, pečlivě zabalte (aby nedošlo k jeho poškození) jako balík a vložte vzkaz s vaším jménem, příjmením a číslem objednávky. 

Náklady na vrácení při odstoupení od smlouvy hradí kupující, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak.